Cum comand

1. Crează cont

Pentru a putea folosi toate serviciile pe care le oferim și pentru a putea beneficia de toate funcționalitățile pe care le punem la dispoziție, va fi necesară crearea unui cont de utilizator.

Acesta se va realiza prin completarea unui formular, accesând link-ul ‘Înregistrare’ aflat in header-ul siteului. Link-ul te va conduce la formularul de înregistrare unde ți se va cere să completezi o adresa de e-mail. Pe aceasta adresa vei primi imediat o parola cu care vei putea sa intri in cont. Aici vei putea sa intoduci datele de facturare si de livrare.

Atenție! Introdu date reale de identificare. În funcție de aceste date se emite factura și se va efectua livrarea.

1.1 Comandă fără cont

Dacă nu dorești să te înregistrezi pe site-ul nostru, îți punem la dispoziție posibilitatea lansării unei comenzi fără cont. Tot ce trebuie să faci este să urmezi pașii 2 și 3 de mai jos, iar mai apoi să alegi opțiunea ‘Vreau să comand fără cont’ – mai multe detalii la punctul 4 de mai jos.

2. Alege produsul

Poți accesa categoria de interes din bara verticală (meniul) din stânga sau tastând produsul dorit în bara de căutare.

Cu un singur click pe poză sau pe denumire vei intra în descrierea detaliată a produsului, unde poți vedea mai multe specificații ale produsului sau părerile altor cumpărători despre acesta (în secțiunea review-uri).

3. Adaugă în coș

Verifică informația prezentată împreună cu facilitățile/serviciile disponibile pentru produsul selectat, iar apoi apasă butonul ‘Adaugă în coș‘ pentru a merge mai departe.

Poți finaliza direct comanda apăsând butonul ‘Finalizați comanda’  sau poți adăuga și alte produse in comanda ta, apăsând butonul ‘Continuați cumpărăturile’.

Poți crește sau descrește numărul produselor existente în coș tastând direct cantitatea sau apăsând pe butoanele + sau . Actualizarea cantității se va face automat.

Poți elimina produsele din coș cu un simplu click pe iconița cu coșul de gunoi. Produsul șters va dispărea imediat.

Atenție: Pentru comenzile sub valoarea de 250 Ron (TVA inclus) se percepe o taxă de transport de 25 lei. Pentru produsele de hartie, plata transportului cade exclusiv in sarcina clientului, indiferent de valoarea ei.

  4. Completează datele

Dacă nu ești deja logat, va trebui să bifezi una dintre următoarele căsuțe: ‘Cont nou‘, ‘Deja client‘ sau ‘Vreau să comand fără cont‘ și vei fi direcționat înspre următorii pași pentru a finaliza comanda. 

În cazul în care ai bifat căsuța ‘Cont nou‘, va trebui să completezi informațiile referitoare la detaliile de facturare, livrare, metoda de livrare și metoda de plată. Dacă ai o observație referitoare la comanda ta, o poți adăuga în câmpul text. După citirea și acceptarea termenilor și condițiilor companiei, vei putea plasa comanda apăsând butonul ‘Trimite comanda‘.

În cazul în care ai bifat căsuța ‘Deja client‘ va trebui să introduci datele tale de logare, iar apoi să apeși butonul ‘Autentificare’ și vei fi redirecționat înspre contul tău, de unde vei putea finaliza comanda apăsând butonul ‘Trimite comanda‘.

În cazul în care ai bifat căsuța ‘Vreau să comand fără cont‘ va trebui să completezi informațiile referitoare la detaliile de facturare, livrare, metoda de livrare și metoda de plată. Dacă ai o observație referitoare la comanda ta, o poți adăuga în câmpul text. După citirea și acceptarea termenilor și condițiilor companiei, vei putea plasa comanda apăsând butonul ‘Trimite comanda‘.

  5. Confirmare

După lansarea comenzii, vei primi un mesaj email, prin care se confirmă înregistrarea în sistem a comenzii tale.

Un reprezentant de vânzări Libraria din statie te va contacta telefonic în cel mai scurt timp în cazul în care există vreun motiv pentru care nu se poate face livrarea produselor în maxim 48 ore. În cazul în care nu poți fi contactat telefonic, vei primi o înștiințare prin e-mail.

  6. Informații privind preluarea comenzii

Preluarea comenzilor se face în fiecare zi lucrătoare, între orele 08:00 și 14:00.

În mod excepțional, Libraria din statie poate prelua comenzi în zilele de sărbătoare sau în cazul extinderii programului de lucru, acesta fiind comunicat în pagina de contact. În cazul comenzilor plasate în afara programului de lucru, acestea vor fi preluate în următoarea zi lucrătoare;